Kompleksowe usługi

powrót

Zaawansowana analiza potrzeb

Wybór typu systemu sprzedaży

Wybór typu systemu sprzedaży jest pierwszym korokiem w analizie biznesowej. Jest to decyzja o tym, jaki typ użytkowników będzie pracował z systemem inTradus - czy będą to klienci hurtowi (system B2B) czy będą to klienci detaliczni (system B2C). Istnieje również możliwość tworzenia systemów mieszanych, posiadających możliwości zarówno systemu B2B jak i B2C. 

Określenie wymaganej funkcjonalności

Na tym etapie analizy biznesowej najważniejsze jest określenie rdzenia funkcjonalnego systemu sprzedaży hurtowej lub detalicznej. Każdy system sprzedaży ma pewien kanon funkcji, które musi posiadać, aby spełniać swoje zadanie. Do tego rdzenia, w kolejnym kroku analizy będziesz mógł dodać wszystkie dodatkowe możliwości, jakie chciałbyś oferować swoim klientom, którzy w przyszłości będą ten system wykorzystywać do zamawiania Twoich produktów i usług. 

Rdzeń funkcjonalny systemu

Na etapie tworzenia oferty systemu inTradus (określania jego funkcjonalności), otrzymasz od nas listę podstawowych funkcji jakie gwarantuje nasz system, przy jego zakupie. Rdzeń ten równiez możemy dla Ciebie zmodyfikować, jeśli będzie wymagała tego Twoja strategia biznesowa. 

I co dalej?

Kolejnym krokiem, który zadecyduje o sukcesie Twojego sklepu lub hurtowni internetowej, będzie określenie indywidualnych rozwiązań, które stworzymy specjalnie dla Twojego systemu.

Proces wdrożenia

Nad wdrożeniem systemu inTradus będzie czuwało nasze grono specjalistów, którzy pomogą określić brakujące zasoby sprzętowe oraz czas potrzebny na przeprowadzenie wdrożenia. Pomożemy również przygotować projekt indywidualnych rozwiązań dla Twojego systemu sprzedaży. Zapewniamy zdalną pomoc oraz szkolenia z zakresu obsługi przygotowanego systemu. 

Wdrożenie obejmuje:

  • prace analityczne, mające na celu przygotowanie dokładnego planu funkcjonalnego i organizacyjnego wykonywanego wdrożenia, oraz konsultacje związane z krytycznymi aspektami systemu,
  • prace projektowe, podczas których implementowany jest system inTradus Premium zgodny z Państwem wymaganiami,
  • szkolenia zdalne i udostępnienie niezbędnych materiałów pomocniczych, w celu zapewnienia prawidłowej konfiguracji oraz obsługi platformy przed, w trakcie i po jej uruchomieniu produkcyjnym,
  • trzymiesięczny okres powdrożeniowy, w trakcie którego pozostajemy do Państwa dyspozycji (kontakt telefoniczny z opiekunem projektu) i na bieżąco wspieramy proces sprzedażowy przy użyciu nowego narzędzia,
  • konfigurację, przepięcie domen, zapewnienie niezbędnej i odpowiednio przygotowanej infrastruktury technicznej po stronie WEB do funkcjonowania narzędzi online (panel administracyjny, warstwa synchronizująca i platforma internetowa),
  • instalację, konfigurację i integrację narzędzi synchronizujących na serwerze ERP, przy wykorzystaniu udostępnionego przez Państwa dostępu zdalnego,
  • uruchomienie monitoringu działania usługi, który od momentu wdrożenia jest stale prowadzony i pozwala na zapewnienie ciągłości jej działania oraz sprawdzanie dostępności i obciążenia platformy. 

Dalszy rozwój

PaaS - Platform as a Service

inTradus PREMIUM to rozwiązanie PaaS (Platform as a Service), w którym każde wdrożenie jest niezależne od innych. Jednocześnie posiada ono zalety standardowego SaaS, jednakże:

  • Dzięki rozwiązaniu personalizowanemu Premium, to Ty decydujesz, czy i jakie zmiany mamy wprowadzać.
  • Platforma nie aktualizuje się automatycznie, co zwiększa stabilność i przewidywalność rozwoju. To Ty ostatecznie decydujesz, z jakiej wersji korzystasz. Jeśli pojawia się nowa wersja rdzenia platformy, informujemy Cię o tym i możesz podjąć decyzję o jej wdrożeniu, ale nie musisz.
  •  Nie dodajemy funkcji, których nie potrzebujesz, a decyzyjny w tej kwestii jesteś Ty.

Nie przytłaczaj użytkowników niepotrzebnymi funkcjami!

Aktualizacje systemu inTradus Premium są zawsze wykonywane wtedy, kiedy tego potrzebujesz i tylko o te elementy, które chcesz. Nie tworzymy systemów schematycznych, żaden nasz sklep czy platforma B2B nie wygląda i nie funkcjonuje dokładnie tak samo - ma swoje indywidualne możliwości i rozwiązania. Nie zasypujemy Twoich użytkowników masą funkcji, z których i tak nie będą korzystać. Wprowadzamy tylko te, które są im najbardziej potrzebne - a jakie to sam najlepiej wiesz. 

Bądź zawsze przed konkurencją!

Nie musisz czekać na nową wersję sklepu, aby zmienić coś na swojej platformie - jest to wada aktualizacji systemów pudełkowych. Czekając, aż producent oprogramowania sklepu wprowadzi nową funkcję, nie wyróżnisz się spośród innych sklepów, nie zdobędziesz tzw. Premii pierwszeństwa dzięki nowemu rozwiązaniu, a gdy już doczekasz się na modyfikację, to inni też ją będą mieli. W przypadku systemu inTradus Premium sam decydujesz kiedy mają być wprowadzone nowe rozwiązania.

Wiemy, że dużym problemem innych rozwiązań jest model SaaS (Software as a Service), który powoduje, że otrzymujesz aktualizacje wtedy kiedy inni użytkownicy systemu, dodawane są funkcje, które nie były Ci potrzebne, a czasem usuwane lub zmieniane te, których używałeś i byłeś do nich przyzwyczajony. Sama zmiana nie jest problemem, bo często jest konieczna, ale zawsze wymaga decyzji.