Zintegruj platformę z systemem ERP
Korzystając z systemu opartego o platformę inTradus Enterprise SaaS, proces sprzedaży online obsługujesz tak samo, jak sprzedaż z każdego innego kanału w Twoim ERP.
Twoi pracownicy nie będą musieli uczyć się i obsługiwać nowego panelu, przepisywać zamówień, czy eksportować stanów magazynowych. Wszystko to odbywa się automatycznie, a Ty skupiasz się na sprzedaży i rozwoju.
Integrujemy platformę inTradus z wybranymi przez naszych Klientów systemami ERP. Są to głównie: enova365, Navireo, Subiekt GT i Comarch Optima oraz Comarch XL. Jeśli posiadasz inny system – skontaktuj się z nami.
Umów się na darmową prezentację online i poznaj możliwości inTradus
Wymiana danych w czasie rzeczywistym
Najważniejsze zalety naszego mechanizmu inTradus REPLICATOR:
- Aplikacja synchronizatora działająca jako usługa Windows na serwerze SQL systemu ERP.
- Automatyczna wymiana danych, bez potrzeby dodatkowego eksportu / importu.
- Stale aktualne dane w systemie ERP i online – stany magazynowe, ceny, zamówienia, statusy, towary etc.
- Stały monitoring systemu online i działania mechanizmów synchronizacji, co daje pewność, że dane przesyłają się na bieżąco. W przypadku wystąpienia problemu – umożliwia on natychmiastowa reakcję naszego zespołu.
Omnichannel
Od początku działalności (od 2005 roku), budujemy systemy, których zadaniem jest zintegrowanie sprzedaży w jednym miejscu – w systemie ERP. Kilka głównych linii produktowych realizuje spójną politykę omnichannel, która tworzy z nas stabilnego partnera dla Twoich rosnących potrzeb.
inTradus to jedno z wielu naszych rozwiązań. Zobacz w jakich obszarach możemy wspierać Twój biznes -poznaj naszą pełną ofertę na www.insolutions.pl.
Integracja z systemami
zewnętrznymi
Kurierzy
i paczkomaty
Systemy aukcyjne
Porównywarki
cenowe
Płatności internetowe
Nie znalazłeś interesującej Cię integracji? Zapytaj o nią.
FAQ
Wdrożenie systemu e-commerce to projekt, który wymaga doświadczenia,
wiedzy oraz zaangażowania, aby mógł zakończyć się sukcesem.
Każdy projekt jest szyty na miarę potrzeb konkretnego klienta, specyfiki działania jego firmy oraz branży. Różni się zakresem prac, a od tego zależy czas, w jakim jesteśmy w stanie dostarczyć system. Na bazie naszego doświadczenia możemy założyć, że trwają one średnio od 6 do 9 miesięcy i taki horyzont czasowy należy brać pod uwagę, planując wdrożenie dedykowanej platformy e-commerce.
Jeśli zależy Ci na szybkim wdrożeniu platformy B2B lub sklepu internetowego, zapraszamy do zapoznania się z linią inTradus Start, która jest rozwiązaniem SaaS. Warto zapoznać się z możliwościami tej linii produktu, ponieważ wdrożenie w tej linii trwa maksymalnie do 5 dni roboczych:
Nie jest to konieczne, ale jest to bardzo pomocny materiał do rozpoczęcia rozmów.
Mamy przygotowane ankiety, które pomogą Ci sprecyzować swoje potrzeby, a na darmowej prezentacji online wykonanych przez nas wdrożeń, zainspirujesz się i bez problemu stworzysz spis wymagań. Taki spis jest konieczny, abyśmy mogli podać Ci koszt realizacji projektu.
Jesteśmy profesjonalistami, którzy mają za sobą setki wdrożeń, dlatego jeśli potrzebujesz naszego wsparcia przy określaniu zakresu możliwości platformy dla swojego biznesu – napisz do nas! Pomożemy Ci w tym.
W koszt wdrożenia poza przygotowaną platformą wliczyliśmy też szereg dodatkowych usług, które decydują o komfortowej realizacji projektu:
- prace analityczne, mające na celu przygotowanie dokładnego planu funkcjonalnego i organizacyjnego wykonywanego wdrożenia, oraz konsultacje związane z krytycznymi aspektami systemu,
- prace projektowe, podczas których implementowany jest system inTradus Enterprise, zgodny z Państwa wymaganiami,
- szkolenia zdalne i udostępnienie niezbędnych materiałów pomocniczych, w celu zapewnienia prawidłowej konfiguracji obsługi platformy,
- miesięczny okres powdrożeniowy, w trakcie którego pozostajemy do Państwa dyspozycji (kontakt telefoniczny z opiekunem projektu) i na bieżąco wspieramy proces sprzedażowy przy użyciu nowego narzędzia,
- konfigurację, przepięcie domen, zapewnienie niezbędnej i odpowiednio przygotowanej infrastruktury technicznej po stronie WEB do funkcjonowania narzędzi online (panel administracyjny, warstwa synchronizująca i platforma internetowa),
- instalację, konfigurację i integrację narzędzi synchronizujących na serwerze, przy wykorzystaniu udostępnionego przez Państwa dostępu zdalnego.
Koszt wdrożenia zależy od wielu czynników. Najważniejsze z nich to:
- wybrany model platformy (B2B, B2C, B2B+B2C, multistore, marketplace),
- prowadzenie sprzedaży na rynkach międzynarodowych,
- zakres potrzebnych funkcji,
- poziom skomplikowania wdrażanych rozwiązań,
- zakres integracji z wybranym systemem ERP,
- zakres integracji z innymi systemami i narzędziami.
Każdy system jest przygotowany pod potrzeby konkretnego klienta, branżę i specyfikę działania. W celu oszacowania kosztu proponujemy prezentację zdalną naszych rozwiązań oraz rozmowę o Państwa potrzebach. Na jej bazie będziemy mogli podać koszt realizacji projektu, który by Państwa interesował. Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na prezentację.
Dla prawidłowego działania systemu inTradus potrzebne są:
- Aktualna wersja wybranego ERP (Subiekt GT, Navireo, Subiekt nexo, enova365, COMARCH ERP Optima, COMARCH ERP XL (nie starsza niż 6 miesięcy)),
- MS SQL z aktualnym wsparciem Microsoft,
- .NET 4.6,
- aktualnie wspierany Windows na serwerze,
- stabilne łącze internetowe – zalecane symetryczne (10 Mbit/s).
Dalszy rozwój platformy po zakończeniu projektu jest możliwy w ramach usług T&M (Time & Material). Są możliwe dwa modele współpracy:
- Wykupienie pakietu godzinowego wg stawki godzinowej (min 50 h) i przeznaczenie go na rozwój platformy w określonym przez nas terminie, który ustalimy w odniesieniu do naszego harmonogramu prac.
- Podpisanie umowy o stałej współpracy, w ramach której gwarantujemy stały minimalny dostępny czas naszych specjalistów oraz programistów, np. 100 h miesięcznie (min 50h/miesiąc), rozliczany godzinowo wg stawki godzinowej w cyklu miesięcznym.
W ostatnich latach każdy projekt, który realizujemy, jest przez nas wspierany długoterminowo na podstawie umów na stałe wsparcie i rozwój. Daje to komfort pracy naszym klientom, możliwość reagowania na zmiany trendów oraz przestrzeń na realizację różnorodnych pomysłów, które decydują o budowaniu przewagi konkurencyjnej w internecie.
System inTradus utrzymywany jest w chmurze obliczeniowej na serwerach, którymi zarządzamy. Oznacza to większe możliwości, większą niezawodność i łatwość w utrzymywaniu, rozwijaniu oraz serwisowaniu aplikacji internetowych. My zajmujemy się na bieżąco utrzymaniem systemu na serwerze, jego konfiguracją i monitorowaniem jego działania. Infrastruktura jest w całości zarządzana przez nas i może podlegać zmianom, które są konsultowane przez nas na bieżąco, np. w celu dostosowania zasobów serwera do realizowanych przez Państwa akcji marketingowych.
Stabilna wymiana danych
Automatyczna wymiana danych między systemem ERP, a platformą inTradus, która odbywa się co minutę.
Integrator
Bezpieczne i sprawdzone rozwiązanie, zapewniające płynny przepływ oraz szeroki zakres integrowanych danych. Stale rozwijane i działające w ponad 200 wdrożonych systemach.
Stały monitoring
System stałego monitoringu wszystkich platform gwarantuje szybką i skuteczną reakcję serwisową w przypadku wystąpienia problemu.
Darmowa konsultacja
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat wdrożenia platformy inTradus Enterprise SaaS w swojej firmie? Wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na konsultację.
Masz pytania dotyczące platformy inTradus?