inTradus > Realizacje
Babyland
Multistore, który osiągnął sukces w handlu transgranicznym
Platforma B2C | Babyland | babyland.pl
BABYAISLE sp. z o.o.
BABYAISLE sp. z o.o. – właściciel sklepu dla dzieci BABYLAND.pl to polska firma, która powstała z myślą o najmłodszych i ich rodzicach. Obecnie posiada dziecięce sklepy internetowe skierowane do Klientów z całej Europy z wyszczególnieniem Polski, Niemiec, Danii oraz Czech.
Wiele e-sklepów działających na różnych rynkach
Handel transgraniczny to ogromna szansa dla polskich sklepów internetowych, by pokazać swoją ofertę i osiągnąć niespotykany dotąd wzrost sprzedaży. Do realizacji tej strategii potrzebne jest profesjonalna platforma do prowadzenia sprzedaży online.
Dla BABYAISLE Sp. z o.o kluczem do przeprowadzenia ekspansji było odpowiednie zaplecze logistyczne oraz elastyczna infrastruktura IT wpierająca procesy sprzedażowe. W związku z tym dostarczyliśmy wszystkie niezbędne narzędzia, które czerpią dane z jednej bazy danych w centrali.
Dzięki inTradusowi możliwe stało się centralne zarządzanie 8 platformami z jednego panelu administracyjnego, tak aby minimalizować obsługę każdej platformy do minimum i skupić uwagę na zwiększaniu sprzedaży i maksymalnej automatyzacji procesu realizacji zamówień. Aktualnie obsługują one rynki: polski, niemiecki, francuski, włoski, duński oraz czeski. Działając w modelu multistore, klient może w każdej chwili uruchomić kolejne platformy sprzedażowe na nowe rynki mając pewność, że system e-commerce nie stanie się ograniczeniem dla ambitnych planów.
E-commerce bez granic
8 sklepów internetowych BABYAISLE Sp. z o.o. działa w ramach jednej platformy w modelu multistore.
Nasz klient ma pełną autonomię w dodawaniu kolejnych walut i nowych wersji językowych dla wszystkich swoich platform. Ma możliwość korzystania z narzędzi wspierających sprzedaż, dzięki możliwość tworzenia i udostępniania plików produktowych o odpowiednich strukturach. Każdy sklep może posiadać dedykowaną funkcjonalność, nawigację, szatę graficzną i funkcjonować pod odrębną domeną.
Efekt naszej pracy
Dzięki zaawansowanym i dedykowanym rozwiązaniom, platformy inTradus pozwalają zdobywać przewagę na wielu rynkach:
- Inteligentny mechanizm, automatycznie analizujący zamówienia ze wszystkich sklepów internetowych, konfrontując ze stanami na 3 magazynach i kierując zamówienie do realizacji tam, gdzie stany pozwolą na jego najszybszą realizację.
- Moduł dla pracowników do samodzielnego wprowadzania tłumaczeń bez angażowania programistów, dający również możliwość dodawania kolejnych walut przez panel admina.
- Panel administracyjny pozwalający na zarządzanie multistore i upraszczający proces konfiguracji, eliminując potrzebę powielania treści w wielu miejscach.
- Witryny babyaisle.eu oraz babyaisle.de (kierowana na rynek niemiecki) posiadają opcję generacji plików XML zawierających dane o ofercie, stanach magazynowych i aktualnych cenach.
Platforma dla klientów detalicznych
Najciekawsze rozwiązania wprowadzone na platformie B2C dla handlu detalicznego.
Odliczanie do końca promocji
Blok sprzedażowy z licznikiem czasu, widoczną ceną promocyjną i bazową oraz kwotą, którą oszczędzi klient, kupując towar w promocji.
Warianty produktów
Atrakcyjna prezentacja wariantów produktów na listach towarów i kartach produktów.
Dostępność w salonach
Możliwość sprawdzenia dostępności towaru w salonach stacjonarnych.
Zestawy produktów
Możliwość tworzenia zestawów produktów, które klient może zamówić po niższej cenie niż wyniósłby zakup pojedynczych pozycji.
Tabele ze specyfikacją
Prezentowanie danych technicznych i parametrów towarów w estetycznych i czytelnych tabelach.
Opinie o produktach
Opcja dodawania opinii do produktów w postaci ratingu (gwiazdki) wraz z możliwością zamieszczenia treści opinii.
Sugestie zakupowe
Podpowiedzi prezentowane na kartach towarów (up-selling oraz cross-selling).
Chat online
Integracja z narzędziem do prowadzenia chatu online.
Filtrowanie listy produktów
Zaawansowane filtry, które pozwalają wyświetlić interesujące klienta towary. Zakres dostosowany do kategorii przeglądanych produktów.
Porównywanie produktów
Porównywarka z opcją wyróżnienia różnic między wybranymi towarami.
Negocjacja ceny
Okno pop-up, które pokazuje się przy wychodzeniu z karty produktu i zachęca użytkownika do negocjacji ceny na dany produkt.
Karty zestawów
Możliwość tworzenia karty dla całego zestawu produktów. Klient może zakupić cały zestaw lub wybrać tylko niektóre jego elementy.
Jesteś zainteresowany dedykowanym systemem inTradus?
Skontaktuj się z nami i umów
na darmową konsultację on-line.
Case Studies
System gwarantuje możliwość sprzedaży w wielu językach oraz prowadzenie
elastycznej polityki zarządzania cenami w różnych walutach. Jest
doskonałym narzędziem do prowadzenia sprzedaży globalnej.
Wygoda klientów B2B na pierwszym miejscu – realizacja dla Lechpol
Efektywne zarządzanie siecią sprzedaży – marketplace OSAA
Udane polowanie na myśliwskie platformy B2B i B2C
Analiza
Określenie potrzeb klienta i dobór rozwiązań. Analiza i optymalizacja istniejących procesów.
Projekt graficzny
Tworzenie indywidualnego projektu graficznego, konsultacje i korekty.
Programowanie
Tworzenie oprogramowania i testowanie stworzonych rozwiązań.
Wdrożenie
Przygotowanie infrastruktury IT, integracja z ERP, uruchomienie systemu i szkolenie.
Wsparcie i rozwój
Stałe wsparcie i rozwój platformy e-commerce, na podstawie podpisanej umowy o współpracy.
Darmowa konsultacja
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat wdrożenia platformy inTradus Enterprise SaaS w swojej firmie? Wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na konsultację.
Masz pytania dotyczące platformy inTradus Enterprise SaaS?