inTradus > Realizacje
Lechpol
Wygoda klientów B2B na pierwszym miejscu
Platforma B2B | Lechpol Electronics | lechpol.pl
Lechpol - dystrybutor elektroniki
Firma Lechpol Electronics rozpoczęła działalność w 1990 r. oferując m.in. układy scalone do systemów telewizyjnych PAL i SECAM, a także układy fonii do radioodbiorników i telewizorów. Dziś Lechpol Electronics jest dużą firmą handlową zatrudniającą ponad 300 osób i dostarczającą na polski rynek sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Katalog produktów,
z możliwością zamawiania
po zalogowaniu
Platforma jest otwartym katalogiem produktów, co pozwala pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach oraz pozyskiwać nowych klientów B2B zwiększając sprzedaż.
Użytkownicy mają możliwość zapoznania się z asortymentem i cennikiem detalicznym. Do złożenia zamówienia konieczne jest założenie konta, a po zalogowaniu kontrahent przegląda towary w cenach zgodnych z jego indywidualnym cennikiem.
Promocja własnych marek
Lechpol posiada w swojej ofercie wiele marek własnych, dobrze znanych na rynku: AZUSA, CABLETECH, Dibeisi, KEMOT, Kruger&Matz, M-life, Peiying, Quer, Rebel, tessa, UNI-T, VIPOW.
Platforma pozwala odpowiednio eksponować i promować te marki: prezentuje logotypy w przeznaczonych do tego sekcjach lub na listach produktów tych marek oraz pokazuje strony z ich opisem. Dodatkowo klienci mogą filtrować produkty wg wybranych marek.
Udana premiera systemu
Nowa platforma B2B miała wyjątkową premierę, dzięki zaangażowaniu klienta w jej promowanie. Lechpol zaprosił swoich klientów na wydarzenie online (live), podczas którego prezentował nowe rozwiązanie i odpowiadał na pytania.
Platforma dla klientów
hurtowych
Najciekawsze rozwiązania wprowadzone na platformie B2B.
Strona promująca marki własne
Lechpol Electronics posiada w swojej ofercie już 12 marek własnych w tym między innymi dobrze znane: Kruger&Matz, TESSA, Rebel czy Quel.
Schowek
Możliwość przechowania towarów w schowku, by mieć do nich dostęp później i wygodnie dodać je do zamówienia.
Karta katalogowa produktu w PDF
Klienci B2B mogą pobrać kartę katalogową, która nie posiada oznaczeń firmy Lechpol. Dzięki temu mogą wysyłać informacje o produktach w postaci pliku PDF do swoich klientów końcowych.
Inteligentna wyszukiwarka
System B2B uwzględnia w procesie wyszukiwania wiele elementów kartotek towarowych z ERP np. nazwę towaru, symbol, EAN, krótki opis towaru, producenta i kategorię. Podpowiedzi wyświetla w czasie rzeczywistym i modyfikuje ich zakres wraz z wpisywaną frazą. Zawierają one zdjęcie, nazwę, symbol oraz cenę towaru.
Pliki do pobrania
Na karcie produktu znajduje się możliwość pobrania instrukcji oraz certyfikatów w pliku PDF.
Filtr - Tylko dostępne
Użytkownicy platformy B2B mogą filtrować towary na listach wg dostępności i wyświetlić jedynie towary dostępne na magazynie. Ułatwia to zamawianie i podejmowanie decyzji zakupowych klientów.
Dodawanie zbiorcze do koszyka
Na listach produktów możliwe jest zbiorcze dodawanie wielu produktów do koszyka (jednym kliknięciem). Przy każdym towarze, który już znajduje się w koszyku, system B2B wyświetla również ikonę z liczbą dodanych sztuk. Znacznie ułatwia to orientację w aktualnie składanym zamówieniu i nie wymaga ciągłego podglądania zawartości koszyka.
Pliki XML
W strefie klienta użytkownicy mają możliwość pobrania plików XML z aktualnymi danymi produktów znajdujących się na platformie B2B. Plik zawiera zdjęcia, opisy, nazwy, kody produktów oraz sugerowaną cenę detaliczną.
Wiele adresów dostaw
System B2B pozwala na wprowadzanie wielu adresów dostaw. Użytkownicy mają do dyspozycji książkę adresową, do której dodają adresy. W procesie zamawiania mogą korzystać z dodanych wcześniej lokalizacji, ale mogą również na tym etapie dodać kolejny adres.
Opcja darmowej wysyłki
Platforma B2B wyświetla informacje o minimalnej kwocie zamówienia, dla której firma Lechpol wyśle towary na swój koszt.
Integracja z DHL, Paczkomatami i PayU
Integracja z natychmiastowymi płatnościami online, przesyłkami kurierskimi oraz paczkomatami zapewnia klientom szybsze złożenie zamówienia, a także przekłada się na skrócenie procesu logistycznego w realizacji zamówienia do klienta.
Zgłoszenie reklamacyjne
Możliwość dodania reklamacji z poziomu panelu klienta (formularz elektroniczny). Użytkownicy mogą również sprawdzać status reklamacji i ich listę.
Kopia i numer własny zamówienia
Platforma pozwala na wysłanie potwierdzenia zamówienia również na inny adres e-mail, niż użytkownika, który składa zamówienie. Istnieje również możliwość nadania numeru własnego zamówienia.
Ponawianie zamówień
Zamówienie, które już wcześniej było złożone, może zostać powielone (wszystkie jego pozycje w tych samych ilościach zostają przeniesione do koszyka). Ułatwia to zamawianie i skraca czas ich składania.
Jesteś zainteresowany dedykowanym systemem inTradus?
Skontaktuj się z nami i umów
na darmową konsultację on-line.
Case Studies
System gwarantuje możliwość sprzedaży w wielu językach oraz prowadzenie
elastycznej polityki zarządzania cenami w różnych walutach. Jest
doskonałym narzędziem do prowadzenia sprzedaży globalnej.
Udane polowanie na myśliwskie platformy B2B i B2C
Efektywne zarządzanie siecią sprzedaży – marketplace OSAA
Multistore, który osiągnął sukces w handlu transgranicznym
Analiza
Określenie potrzeb klienta i dobór rozwiązań. Analiza i optymalizacja istniejących procesów.
Projekt graficzny
Tworzenie indywidualnego projektu graficznego, konsultacje i korekty.
Programowanie
Tworzenie oprogramowania i testowanie stworzonych rozwiązań.
Wdrożenie
Przygotowanie infrastruktury IT, integracja z ERP, uruchomienie systemu i szkolenie.
Wsparcie i rozwój
Stałe wsparcie i rozwój platformy e-commerce, na podstawie podpisanej umowy o współpracy.
Darmowa konsultacja
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat wdrożenia platformy inTradus Enterprise SaaS w swojej firmie? Wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na konsultację.
Masz pytania dotyczące platformy inTradus Enterprise SaaS?