inTradus > Realizacje
Kolba
Udane polowanie na myśliwskie platformy B2B i B2C
Platforma B2C i B2B | PPHU Kolba Łukasz Matuszczak | kolba.pl
Kolba.pl - militaria, akcesoria myśliwskie, survival
Firma Kolba zajmuje się dystrybucją asortymentu związanego z myślistwem i militariami. Ma w swojej ofercie również artykuły z kategorii outdoor. Mocno stawia na sprzedaż internetową i dynamicznie rozwija ją, zarówno jeśli chodzi o sklep internetowy dla klientów detalicznych, jak i platformę B2B, przeznaczoną dla partnerów handlowych.
Trzy platformy oparte o jedną bazę systemu ERP
System stworzony dla firmy Kolba to trzy dedykowane platformy: dwie obsługujące klientów detalicznych (kolba.pl oraz fenix.pl), jak i hurtowych (b2b.kolba.pl).
Przebieg wdrożenia
Podczas analizy przedwdrożeniowej zapoznaliśmy się ze specyficznymi wymaganiami, które musi spełniać każda z trzech platform e-commerce, aby w pełni realizować swoją rolę i być dopasowana do potrzeb różnych grup odbiorców.
Była to m.in. możliwość oznaczania wybranego asortymentu z wymogiem oświadczenia o pełnoletności kupującego.
Kiedy w koszyku pojawiają się takie pozycje, system wymaga dodania oświadczenia na poziomie formularza zamawiania, w którym klient potwierdza swoją pełnoletniość.
Dodatkowo życzeniem klienta była możliwość dalszej, elastycznej rozbudowy platform po zakończonym wdrożeniu, zwłaszcza pod kątem sprzedaży międzynarodowej.
Efekt naszej pracy
Obecnie platforma kolba.pl obsługuje 3 waluty (dolar, euro i złotówki) oraz dwa języki (polski i angielski). Klient ma do dyspozycji moduł do kompleksowego tłumaczenia systemu, więc w każdej chwili może podjąć decyzję o dodaniu kolejnego języka, bez konieczności zaangażowania programistów w cały proces.
Od momentu wdrożenia współpracujemy w oparciu o umowę rozwojowo-serwisową, dzięki której Kolba może dynamicznie rozwijać systemy, dostosowywać do zmieniającej się sytuacji rynkowej i preferencji klientów.
Ciekawym aspektem wdrożenia było również zaprojektowanie workflow dodawania informacji o produktach przez kilka różnych osób, które są odpowiedzialne za poszczególne obszary (video, zdjęcia, atrybuty, opisy towarów, dodawanie tabeli rozmiarów). Panel administracyjny został dostosowany do tego procesu, wspierając wszystkie zaangażowane osoby w pracy i informując na bieżąco o postępach w uzupełnianiu informacji produktowych. Dodatkowo wszystkie 3 platformy e-commerce pracują w oparciu o jedną bazę produktów z ERP, a każda prezentuje jedynie ten asortyment, jaki został wskazany przez klienta.
Platforma dla klientów detalicznych
Najciekawsze rozwiązania wprowadzone na platformie B2C dla handlu detalicznego.
Polecane produkty
Blok z banerem reklamowym promującym wybrane produkty na stronie głównej.
Rekomendacje
Rekomendacje dla klienta, wyświetlane w oparciu o dane związane z wcześniejszymi preferencjami zakupowymi oraz przeglądanym asortymentem.
Lista marek
Strona prezentująca marki sprzedawane na platformie, umożliwiająca szybkie znalezienie tej, która interesuje klienta.
Pomoc w doborze produktu
Okienko zachęcające do kontaktu, w przypadku nie znalezienia przez klienta na liście produktu, którego szukał.
Filtrowanie listy produktów
Rozbudowane filtry, automatycznie dopasowujące się do kategorii przeglądanego towaru.
Serwis
Formularz serwisowy, wspierający proces serwisu sprzętu przez pracowników kolba.pl i wygodne rozwiązanie dla klientów.
Produkty za grosz
Sugestie dokupienia produktów za 1 grosz w formularzu zamówienia.
Platforma dla klientów hurtowych
Najciekawsze rozwiązania wprowadzone na platformie B2B dla handlu hurtowego.
Pobieranie bazy produktowej
Możliwość pobrania pliku z pełną bazą produktów hurtowni. Opcja wspiera szybkie zamawianie – plik z uzupełnionymi ilościami można następnie zaciągnąć bezpośrednio do koszyka.
Zamówienia w Excel
Szybkie i wygodne zamawianie wielu pozycji dzięki opcji importu zamówienia z pliku .xls.
Promocje B2B
Specjalne bloki z promocjami dla klientów B2B – wygodna lista w formie tabeli.
Zestawy produktów
Możliwość zamawiania większej liczby produktów w atrakcyjniejszej cenie (taniej w zestawach).
Filtrowanie listy produktów
Łatwe zamawianie wariantów towarów, wprost z listy towarów, bez konieczności przechodzenia na kartę towaru.
Jesteś zainteresowany dedykowanym systemem inTradus?
Skontaktuj się z nami i umów
na darmową konsultację on-line.
Case Studies
System gwarantuje możliwość sprzedaży w wielu językach oraz prowadzenie
elastycznej polityki zarządzania cenami w różnych walutach. Jest
doskonałym narzędziem do prowadzenia sprzedaży globalnej.
Multistore, który osiągnął sukces w handlu transgranicznym
Wygoda klientów B2B na pierwszym miejscu – realizacja dla Lechpol
Efektywne zarządzanie siecią sprzedaży – marketplace OSAA
Analiza
Określenie potrzeb klienta i dobór rozwiązań. Analiza i optymalizacja istniejących procesów.
Projekt graficzny
Tworzenie indywidualnego projektu graficznego, konsultacje i korekty.
Programowanie
Tworzenie oprogramowania i testowanie stworzonych rozwiązań.
Wdrożenie
Przygotowanie infrastruktury IT, integracja z ERP, uruchomienie systemu i szkolenie.
Wsparcie i rozwój
Stałe wsparcie i rozwój platformy e-commerce, na podstawie podpisanej umowy o współpracy.
Darmowa konsultacja
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat wdrożenia platformy inTradus Enterprise SaaS w swojej firmie? Wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na konsultację.
Masz pytania dotyczące platformy inTradus Enterprise SaaS?