Portfolio

portfolio - ossa - obrazek wyróżniający platforma b2b

inTradus  >  Realizacje

OSAA

Marketplace Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisów OSAA

Platforma B2B      |      OSSA Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa      |      osaa.pl

portfolio - ossa - obrazek wyróżniający platforma b2b
logo OSSA

OSAA - Ogólnopolska sieć hurtowni biuroserwisowych

Działa na rynku od 1999 r. Składa się na nią 39 zrzeszonych firm, obsługiwanych przez ponad 500 pracowników. OSAA oferuje artykuły biurowe, akcesoria i urządzenia biurowe.

Zobacz platfromę OSAA

Marketplace - zaawansowane
narzędzie sprzedaży online

inTradus wdrożony w modelu marketplace, pozwolił na szybkie uruchomienie sprzedaży online w firmach zrzeszonych i sprawny przepływ informacji o produktach i promocjach w ramach całej sieci.

Każda firma zrzeszona może korzystać z zaawansowanych możliwości systemu e-commerce, który został przygotowany jako system dedykowany i wdrożony dla centrali. Dzięki temu firmy z mniejszymi możliwościami inwestowania w technologię mogą w pełni rozwinąć swój potencjał sprzedaży online.

Zachowano przy tym odrębności działania poszczególnych firm zrzeszonych, które mogą indywidualnie zarządzać swoimi platformami, bazując na materiałach oraz danych udostępnionych przez centralę.

Specyfika branży biuroserwisów

Przygotowaliśmy system, który spełnia specyficzne wymagania klientów OSAA. Oddaliśmy w ich ręce narzędzia pozwalające na wygodne zamawianie artykułów biurowych i papierniczych, 24h/dobę.

Stworzyliśmy moduł korporacyjny, który umożliwia odtworzenie struktury firm wielooddziałowych. Uwzględniliśmy w nim możliwość tworzenia ścieżek akceptacji zamówień, ustalania dostępnych limitów budżetowych, określania MPK i wiele innych opcji, które razem tworzą unikalne doświadczenie zakupowe, dopasowane do specyfiki branży.

Efekt naszej pracy

Cała sieć zyskała przewagę konkurencyjną, na którą składa się:

  • szybkie uruchomienie sprzedaży online przez firmy lokalne na bogatej funkcjonalnie platformie, dopasowanej do potrzeb branży,
  • usprawnienie pracy i obsługi zamówień w ramach całej sieci,
  • usprawnienie procesu dodawania nowego asortymentu, dostępnego w całej sieci oraz przeprowadzania akcji promocyjnych (materiały dotyczące nowych produktów  oraz aktualnych promocji są dostępne we wszystkich platformach firm zrzeszonych, natychmiast po dodaniu ich w platformie centralnej).

Platforma B2B dla sieci biuroserwisów

Najciekawsze rozwiązania wprowadzone na platformie centralnej, która jest bazą
do uruchomienia kolejnych platform w modelu marketplace.

zdjecie wielokoszykowość

Wielokoszykowość

Możliwość tworzenia wielu koszyków pozwala na kompletowanie kilku zamówień jednocześnie.

Lista marek zdjęcie

Lista marek

Klienci mogą łatwo przeglądać asortyment w kontekście dostępnych marek, dzięki specjalnym filtrom oraz dodatkowym stronom, prezentującym poszczególne marki oraz ich produkty.

widoczność produktów zdjęcie

Minikatalogi

Administrator decyduje o tym, jaki asortyment widzi jego klient biznesowy. Minikatalogi pozwalają na okrojenie dostępnego asortymentu dla konkretnego użytkownika, lub poszerzenie go o pozycje niedostępne dla innych.

zdjęcie reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Sprawne zarządzanie zwrotami i reklamacjami to podstawa dobrych relacji z klientami biznesowymi.  Klienci mogą łatwo dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację poprzez panel klienta w platformie B2B. Posiadają również pełną informację o toczących się procesach, bez dodatkowego nakładu pracy po stronie administratorów platformy.

zdjęcia centrale

Centra dystrybucji

Sieć sprzedaży wymaga dodatkowych rozwiązań, prezentujących poszczególne firmy zrzeszone.  Klient szybko znajdzie dystrybutora dzięki zamieszczonej na platformie mapie, oraz uzyska podstawowe informacje kontaktowe i adresowe związane z danym punktem sprzedaży.

zdjęcie oddziałami i działami

Zarządzanie oddziałami i działami

System pozwala na odwzorowanie złożonych struktur organizacyjnych. Oferuje możliwość tworzenia oddziałów i działów oraz przypisywania do nich poszczególnych użytkowników.

zdjęcie rola użytkowników

Edycja roli użytkowników

Administrator tworzy role dla użytkowników platformy. Każdej roli przypisuje odpowiednie dla niej uprawnienia z pakietu dostępnych opcji.

zdjęcie akceptacja użytkowników

Poziomy akceptacji użytkowników

Zamówienia składane na platformie mogą posiadać stworzone ścieżki akceptacji w ramach struktury organizacyjnej. Zwierzchnicy akceptują zamówienia złożone przez przełożonych, mogą je również edytować.

zdjęcie zarządzanie koszykami

Zarządzanie koszykami

Użytkownicy platformy B2B mogą tworzyć wiele koszyków, co zwiększa wygodę w kompletacji poszczególnych zamówień.

zdjęcie zamówienia on-line

Zarządzanie zamówieniami on-line

System inTradus na bieżąco aktualizuje informacje o statusach zamówień, na bazie operacji wykonywanych w ERP Centrali. Klient ma pełną wiedzę, co dzieje się z zamówieniem zaglądając do panelu, a dodatkowo otrzymuje powiadomienia mailowe o zmienionym statusie zamówienia.

ossa screen

Jesteś zainteresowany dedykowanym systemem inTradus?

Skontaktuj się z nami i umów
na darmową konsultację on-line.

Case Studies

System gwarantuje możliwość sprzedaży w wielu językach oraz prowadzenie
elastycznej polityki zarządzania cenami w różnych walutach. Jest
doskonałym narzędziem do prowadzenia sprzedaży globalnej.

1

Analiza

Określenie potrzeb klienta i dobór rozwiązań. Analiza i optymalizacja istniejących procesów.

2

Projekt graficzny

Tworzenie indywidualnego projektu graficznego, konsultacje i korekty.

3

Programowanie

Tworzenie oprogramowania i testowanie stworzonych rozwiązań.

4

Wdrożenie

Przygotowanie infrastruktury IT, integracja z ERP, uruchomienie systemu i szkolenie.

Wsparcie i rozwój

Stałe wsparcie i rozwój platformy e-commerce, na podstawie podpisanej umowy o współpracy.

Darmowa konsultacja

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat wdrożenia platformy inTradus Enterprise SaaS w swojej firmie? Wypełnij poniższy formularz, a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na konsultację.

Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę inSolutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w celu odpowiedzi na wysłane przeze mnie zapytania i udzielenia mi informacji handlowych na temat produktów i usług firmy inSolutions.

Masz pytania dotyczące platformy inTradus Enterprise SaaS ?